28 Nisan 2010 Çarşamba

ÖRGÜ ŞAL

DUA

Allah'ım nefsimi Sana teslim ettim, bütün benliğimle Sana yöneldim; işlerimi Sana emanet ettim, sırtımı Sen'in kudretine dayadım. Sen'in rahmetinden ümitvârım, gazabından da korkuyorum. Sen'in dergâhından başka sığınılacak ne bir yer var, ne de güvenilir bir mekân var; Sen'in merhametine sığınıyor ve Sen'den yardım diliyorum.. diliyor ve indirdiğin Kitab'a, gönderdiğin Peygamber'e (aleyhissalâtu vesselâm) imanımı ikrar ediyorum." (AMİN)

GÜNÜN SÖZÜ

Kimden kaçıyoruz. Kendimizden mi?
Ne olmayacak şey!

Kimden kapıp kurtarıyoruz, Hak’tan mı?
Ne boş zahmet!

Hz. Mevlana

HAYIRLI GÜNLER





Kendime ördüğüm şal .En sonunda kendime bir şal örüyorum.Bitmesine çok az kaldı.örneği çok basit  fakat  ipi ve rengi şalı güzel gösteriyor.Alize  ip ve 3 numara şişle örüyorum.örmek isteyenlere kolay gelsin.

2 yorum:

  1. Selamün aleyküm canım kardeşim.şal modelini kaçırmışım.maşaallah çok şık duruyor ellerin dert görmesin.
    Cuman da mübarek olsun.Cümle günahlarımız af,dualarımız kabul olsun inşaallah...

    YanıtlaSil
  2. Nilücüğüm,
    nasıl olmuşta bu güzel örgüyü görememişim,ipi de çok güzel,sağlıkla kullan,sevgiler...

    YanıtlaSil